Информация за предоставяната услуга
• Услуга:
» 2105 Установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на удостоверение
• На основание на:
» Закон за общинската собственост – чл. 45а, ал. 1
• Орган по предоставянето на административната услуга:
» Кмет на община
• Срок за предоставяне:
» 60 дни
• Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
• НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
» Служебна бележка за доходите на всички работещи в семейството – 12 месеца назад;
» Документ от Бюро по труда за регистрираните безработни;
» Документ за правно основание на обитаваното жилище- договор за наем или декларация, за обитаваното
жилище;
» Документ доказващ жилищното състояние/при наличие на такъв документ/;
» Документ от отдел МДТ за актуално недвижимо състояние;
» Документ от ТЕЛК за I-ва и II- ра група инвалидност (при необходимост);
» При собственост на МПС- документ за застрахователната стойност на МПС.
- ЗАБЕЛЕЖКА: При подаването на документите, лицата представят лична карта за проверка на адресната регистрация.
• ТАКСА: